Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Zarządzanie cookies   

ROZUMIEM

CO JESZCZE MUSISZ WIEDZIEĆ SEO?

 

 Strona główna / Co jeszcze musisz wiedzieć seo?

Poniżej zajdziesz kontynuację tekstu dotyczącego SEO. Pierwsza jego część znajduje się tutaj >> Co musisz wiedzieć o SEO?

Kolejnym trikiem mogącym zwiększyć nasz ruch na stronie jest tworzenie linków zewnętrznych. Chodzi o to aby jak najwięcej innych stron zawierało przekierowania do naszego serwisu WWW. Najlepiej, aby przekierowania pochodziły ze strono znacznie większe randze niż nasz. Można to zrobi między innymi wykupując płatne reklamy przekierowujące na takich serwisach, ale jest lepszy i bezpłatny sposób na uzyskanie takiego linku. Otóż niektóre portale internetowe oferują forma tematyczne na których możemy wypowiadać się jako specjaliści. W posty wklejamy link do artykułu lub do strony z naszego serwisu WWW jako uzupełnienie wypowiedzi.  Oczywiście musi to być zgodne z regulaminem danego portalu gdyż inaczej moderator nas zablokuje a nasz posty pójdą do kosza. 

Tak w dużym skrócie można zapracować na wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Najlepiej Jedak połączyć takie zabiegi z optymalizacją serwisu WWW gdyż robot indeksujący analizuje nie tylko treść, ale również to w jaki sposób strona WWW jest stworzona. Można w tym celu można zamówić Audyt SEO naszego serwisu dzięki czemu otrzymamy listę podpowiedzi, jakie zmiany należało by wprowadzić biorąc pod uwagę najnowsze trendy. 
Drugim rodzajem wyników wyszukiwania są AdWords innymi słowy płatne reklamy w Google. Do tej pory wielu użytkowników wyszukiwarki Google nawet nie wiedziało o istnieniu tej reklamy. Obecnie wyniki te są wyraźnie zaznaczone jaskrawym napisem REKLAMA. Jest to forma promocji, którą naprawdę warto się zainteresować. Na początek możemy otrzymać pakiet darmowych złotówek na start dzięki którym bezstresowo przetestujemy AdWordsy. Możemy bardzo precyzyjnie określić odbiorcę naszej reklamy jest to o tyle istotne że w przypadku AdWords płacimy za kliknięcie, a nie jak w przypadku większości reklam za czas emisji. W konsekwencji otrzymujemy bardzo przepotężne narzędzie reklamowe nie narażające bezsensownie naszego budżetu. Jeśli dodatkowo zlecimy stworzenie kampanii fachowcom szybko okaże się że nakładany na reklamę zwrócą się już po pierwszym miesiącu.  Warto pamiętać, że Google cały czas rozwija swoje narzędzia i nie ogranicza promocji tylko do wyników wyszukiwania. Jest także AdSence, czyli reklamy branżowe na portalach współpracujących z wyszukiwarką, portal YouTube, czy Google Shoping do tego dochodzą możliwości remarketingu dzięki, któremu nasza reklama pojawia się tylko klientom, którzy odwiedzili nasze serwisy.  Mnogość rozwiązań sprawia, że możemy naszą reklamę adresować do klientów z chirurgią precyzją jednocześnie stworzenie zoptymalizowanej kampanii wymaga sporej wiedzy dlatego jeśli planujesz reklamę w Internecie możesz skontaktować się z nami pomożemy dobrać najlepszą formę reklamy zoptymalizujemy serwis dzięki czemu zaoszczędzisz sporo czasu i pieniędzy, a w zamian otrzymasz nowych klientów do tej pory nie osiągalnych dla Twojego biznesu 

 



Powrót
Copyright © 2019. Created by InfraCOM.pl