MARKETING INTERNETOWY

 

 Strona główna / Usługi / Marketing internetowy

Włożyliśmy wspólnie już sporo czasu w przygotowanie Twojej strony internetowej, czy to koniec pracy?. odpowiedz brzmi NIE! gdyż strona www  bez promocji jest jak piękna ulotka, która leży w szafie. Można ja zrobić tak aby przyciągała wzrok na doskonałej jakości papierze z zachowaniem najnowszych trendów, niestety bez skutecznego kolportażu nikt jej nie zobaczy. Kolportaż ulotek jest tym, czym marketing internetowy dla Twojej strony internetowej. 


Kampanie e-marketingowe w sieci odgrywają znaczącą rolę w sukcesie bądź porażce Twojego serwisu. Ważnym jest, aby rozumieć i znać zasady funkcjonowania mechanizmów reklamy internetowej. Stworzenie strony www nie daje firmie gwarancji sukcesu w Internecie, jest to początek drogi. Serwis firmowy należy wypromować jak każdy inny produkt.
Na samym początku trzeba określić co chcemy osiągnąć do jakich grup docelowych dotrzeć oraz jak długo nasza kampania ma trwać i jaki mamy budżet na jej realizacje. Dzięki tym informacjom jesteśmy w stanie dobrać odpowiednie narzędzia typu płatne wyniki wyszukiwania, content marketing, remarketing, social media marketing, czy e-mail marketing.   
Każde narzędzie z wyżej wymienionych ma swoją charakterystykę i nie zawsze ich zastosowanie będzie pasowało o założonego celu jaki chcemy osiągnąć, bądź branży w której się poruszamy. Nieprawidłowe dobranie narzędzi prowadzi do niepotrzebnego „przepalania” (marnowania) budżetu. 
Jak przy każdej akcji promocyjnej nigdy nie możemy być z góry pewni w 100% jaki efekt ona przyniesie. Nie mniej dzięki zastosowaniu narzędzi pomiarowych możemy obliczyć przybliżone prawdopodobieństwo sukcesu, a po samej kampanii możemy bardzo precyzyjnie zmierzyć jej efekt końcowy, czego nie dają nam klasyczne metody promocji takie jak bannery reklamowe, radio/telewizja. I to właśnie ta cecha sprawia, że Internet marketing z każdym rokiem zyskuje na znaczeniu. Większość firm zwiększa budżet na kampanie e-marketingowe kosztem klasycznych form promocji.  

Proporcje wykorzystanych narzędzi oraz kolejność podejmowanych czynności w zakresie e-marketingu ustalają nasi specjaliści bazując na swoim doświadczeniu oraz na analizie konkurencji. Podstawą działań marketingowych w internecie jest zawsze strona www. Kolejnym etapem jest pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach. W momencie, gdy dana strona internetowa posiada już dobrą pozycję w wyszukiwarkach i jest przyjazna dla Google możemy przejść do kolejnych narzędzi takich jak social media, czy email marketing. 

W ofercie InfraCOM znajdą Państwo:

•    wyniki wyszukiwania organiczne Google SEO
•    wyniki wyszukiwania płatne Google AdWords
•    social marketing na portalu facebook.com
•    email marketing we freshmail

Copyright © 2015. Created by InfraCOM.pl